Друковані роботи

Друковані роботи вчителя української мови та літератури ХЗОШ № 142 Кизименко О.М.


1. «Опішня – гончарна столиця України» (виховний захід) // Географія. – 2012. – № 23-24. – С. 70-74.
2. «Народознавчі аспекти у творах Є.Гребінки та Л. Глібова» (2012); Вісник КВНЗ “ХАНО”: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 185-річчю від дня народження Леоніда Глібова та 200 років від дня народження Євгена Гребінки (м. Харків. 22 лютого 2012 року) / За заг. ред. канд. пед. наук Л.Д. Покроєвої. – Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2012. – С. 172-176.
3. «Чарівний світ петриківського розпису» (виховний захід) // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2013. – № 32. – С. 24-27.
4. «Одного разу на Івана Купала…» (народознавче свято) // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2013. – № 15. – С. 29-31.
5. «Ой сплету я віночок» (народознавчий захід) // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2013. – № 33. – С. 37-39.
6. «Хліб – це життя» (виховний захід) // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2013. – № 11. – С. 29-23.
7. «Якщо ви не бачили Карпати, то ви не бачили України…» // Вивчаємо українську мову та літературу. Позакласна робота. – 2014. – № 3.
8. Андріївські вечорниці по-сучасному // Вивчаємо українську мову та літературу. Позакласна робота. – 2014. – № 11.
9. Давні обереги українців // Вивчаємо українську мову та літературу. Позакласна робота. – 2014. – № 12.
10. «Елементи народознавства у творах Т.Г. Шевченка» (урок-дослідження позакласного читання у 8 класі) // Джерело педагогічних інновацій. Спадщина Т.Г. Шевченка у навчально-виховному процесі сучасної школи: науково-методичний журнал. Випуск № 1 (5). – Харків: ХАНО, 2014.
11. «Кайдашева сім’я» І. Нечуя-Левицього – енциклопедія з народознавства // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2015. – № 1-2.
12. Острів Хортиця – одне із семи чудес України // Вивчаємо українську мову та літературу. Позакласна робота. – 2015. – № 1. – С. 4-10.
13. Усім нам знайомий Шевченко. Літературний брейн-ринг. 9 клас. // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2015. – № 6.
14. Народознавчий проект «Ткацтво – найдавніше ремесло українців» // Вивчаємо українську мову та літературу. Позакласна робота № 7(19). – 2015. – № 7. – С. 27-31.
15. «Народна лялька-Масляна – весняний оберіг українців» // Вивчаємо українську мову та літературу. Позакласна робота. – 2015. – № 3. – С. 13-17.
16. «Оберіг народний – захист і любов» (творчий проект) // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2015. – № 18.
17. Дослідження драми «Безталанна» І. Карпенка-Карого (Інтернет-конференція КВНЗ «ХАНО») (2015).
18. «Коляд, Коляд, Коляда… У віконце загляда…» // Вивчаємо українську мову та літературу. Позакласна робота. – 2016. – № 1. – С. 4-7.
19. Майбутнє української витинанки (Інтегрований виховний захід ) // Вивчаємо українську мову та літературу. Позакласна робота. – 2016. – № 1. – С. 8-13.
20. Народознавчі аспекти у творах Є. Гребінки та Л. Глібова. Урок-дослідження з позакласного читання. 8 клас. // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2016. – № 4.
21. Дослідження драми «Безталанна» І. Карпенка-Карого. Урок-дослідження позакласного читання // КНИЖКОВИЙ ДОДАТОК. Нестандартні уроки української мови і літератури – Х.: Вид. група «Основа», 2016. – 173 с. – (Б-ка журн. «Вивчаємо українську мову та літературу»; Вип. 1.
22. Національно-патріотичне виховання учнів на основі особистісно орієнтованого підходу / О.М. Кизименко. – Харків: Майдан, 2016. – 196 с.
23. Закликання весни. Свято Явдохи. // Вивчаємо українську мову та літературу. Позакласна робота. – 2016. – № 4.
24. Зелені свята. Трійця. // Вивчаємо українську мову та літературу. Позакласна робота. – 2016. – № 5. // Біологія. – 2016. – № 18.
25. Уманське диво – Софіївка. Віртуальна подорож (проект). // Вивчаємо українську мову та літературу. Позакласна робота. – 2016. – № 6.
26. Хортиця – одне із семи чудес України. // Шкільний світ. – 2016. – № 12.
27. Козацькі розваги: конкурсна програма для учнів 6–7-х кл. // Шкільний світ. – 2016. – № 12.
28. Іван Франко «Украдене щастя». Урок-дослідження. 10 клас. // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2016. – № 28-29.
29. Дослідження роману «Тигролови» І. Багряного (Інтернет-конференція КВНЗ «ХАНО») (2016).
30. Підкова – щастя, створене власноруч. // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2016. – № 34-36.
31. Відродження українських оберегів. Півень – наш оберіг, птах, що приносить щастя. // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2017. – № 4-5.
32. Перла розсипаного намиста… Виховний захід. // Вивчаємо українську мову та літературу. Позакласна робота. – 2017. – № 13-14.
33. Мамина хустка – оберіг родини. Народознавчий захід. // Вивчаємо українську мову та літературу. Позакласна робота. – 2017. – № 25-26.
34. Стежками Григорія Сковороди (до 295-річчя від дня народження) // Вивчаємо українську мову та літературу. Позакласна робота. – 2017. – № 12.
35. Андріївські вечорниці по-сучасному: фольклорне свято. // Шкільний світ. – 2017. – № 21. – С. 15-18.
36. Відродження українських оберегів. Собака – друг людини. // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2018. – № 2.
37. Українська кухня – з давнини до сучасності // https: // naurok.com.ua / publ / 2166
38. Віртуальна екскурсія до давньої української хати // https: // naurok.com.ua / publ / 3934
39. Видатні постаті Харківщини // https: // naurok.com.ua / publ / 3935
40. Навчальний проект «Нове народження улюбленої книги» (створення буктрейлера) // https: // naurok.com.ua / publ / 3936
41. Означення узгоджене і неузгоджене. 8 клас. // https: // naurok.com.ua / publ / 3942
42. Харків – рідне місто моє. Інтегрований урок. // https: // naurok.com.ua / publ / 3946
43. В. Королів-Старий «Потерчата». Домовик – оберіг оселі. 5 клас. // https: // naurok.com.ua / publ / 3949
44. Дослідження історичного роману «Диво» П. Загребельного. 11 клас. // https: // naurok.com.ua / publ / 3960
45. Новела «Три зозулі з поклоном» Г. Тютюнника – перлина української літератури ХХ століття. 11 клас. // https: // naurok.com.ua / publ / 3961
46. Елементи народознавства у повісті «Маруся» Г.Ф. Квітки-Основ’яненка. 9 клас. // https: // naurok.com.ua / publ / 3964
47. Народознавчі мотиви у ранній творчості М. Гоголя. 9 клас. // https: // naurok.com.ua / publ / 3967
48. Народознавство у творах І.П. Котляревського. 9 клас. // https: // naurok.com.ua / publ / 3968
49. «Твір про трагедію українського народу у Великій Вітчизняній війні» (дослідження кіноповісті «Україна в огні» О. Довженка). 11 клас. // https: // naurok.com.ua / publ / 3973
50. «То був страшний навмисний голод…» (дослідження роману «Жовтий князь» В. Барки). 11 клас. // https: // naurok.com.ua / publ / 3977
51. Навчальний проект «Нове народження улюбленої книги» (створення буктрейлера) // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2018. – № 6.
52. Видатні постаті Харківщини // Шкільний світ. – 2018. – № 5.
53. Віртуальні подорожі Україною: збірник сценаріїв і виховних заходів національно-патріотичного виховання // Шкільний світ. – 2017. – № 24. – С. 2-38.
54. «За двома зайцями» М. Старицького – перлина українського театру. Урок-дослідження. 10 клас. // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2018. –  № 10.
55. Національно-патріотичне виховання учнів на основі особистісно орієнтованого підходу // Соціально-психологічні засади розвитку особистості в освітньому процесі: матеріали доповідей вузівської науково-теоретичної конференції для студентів, аспірантів, учителів шкіл, викладачів, 24-25 квітня 2018 р. - Х.: ХНПУ, 2018.
56. Відродження українських оберегів. Глечик - символ повного життя // https: // naurok.com.ua / publ / 31608
57. Веб-квест у 11 класі "Олесь Гончар - геніальний майстер слова (до 100-річчя від дня народження) // https: // naurok.com.ua / publ / 31610
58. Повість "У неділю рано зілля копала..." О. Кобилянської - незрівнянна епопея кохання. Урок-дослідження у 10 класі. // https: // naurok.com.ua / publ / 31611
59. Нестандартні уроки української літератури // Українська мова та література. – 2018. – № 11-12. – С. 61-89.
60. «Коляд, Коляд, Коляда… У віконце загляда…»  // Шкільний світ. –    2018. № 13.
61. «Шпага Славка Беркути» Ніни Бічуї – повість про школу й проблеми дорослішання. Урок-дослідження. 8 клас. // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2018. –  № 27.
62. «Інститутка» Марка Вовчка – перша українська реалістична повість. Урок-дослідження. 9 клас. // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2018. –  № 30.
63. Роман «Марія» У. Самчука — перший твір про голодомор 1932–1933 років. 11 клас. // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2018. –  № 33.
64. Відродження українських оберегів. Свиня – символ плодючості й статків. // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2018. – № 36.
65. Нестандартні уроки української літератури // Моделі життєтворчості у сучасних соціокультурних контекстах: матеріали доповідей вузівської науково-теоретичної конференції для студентів, аспірантів, учителів шкіл, викладачів, 11-12 грудня 2018 р. Х.: ХНПУ, 2018.
66. Елементи народознавства у повісті «Маруся» Г. Ф. Квітки-Основяненка. Урок-дослідження у 9 класі. (Інтернет-конференція КВНЗ «ХАНО») (2018)
67. Управління впровадженням інноваційних технологій в освітній процес закладу освіти // Proceedings of the VIII International Scientific and Practical Conference Social and Economic Aspects of Education in Modern Society Vol.2, December 20, 2018, Warsaw, Poland.
68.  «Місце для дракона» Ю. Винничука — повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони». Урок-дослідження. 8 клас. // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2019. – № 1.
69. Формування ІКТ-компетентності педагогічних працівників // Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні тенденції розвитку інформаційно-комунікаційних технологій в освіті». Україна, Івано-Франківськ, 2019.
70. Лялька-Масляна – оберіг наших душ // Шкільний світ. – 2019. – № 3. –  С. 32-37.
71. Фольклорні джерела ранньої поетичної творчості Т.Г. Шевченка // Світова велич генія Т.Г. Шевченка: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 205-річчю від дня народження Великого Кобзаря, 14 березня 2019 р. / Харків. нац. аграр. ун-т ім. В.В. Докучаєва. – Харків: ФОП Бровін О.В., 2019. – С. 48-51.
72. Аксіологічний підхід: формування предметних компетентностей учнів на уроках української літератури // Соціально-психологічні засади розвитку особистості в освітньому процесі: матеріали доповідей вузівської науково-теоретичної конференції для студентів, аспірантів, учителів шкіл, викладачів, 18-19 квітня 2019 р. Х.: ХНПУ, 2019.
73. Відродження українських оберегів. Мак – символ пам’яті // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2019. – № 14.
74. Інноваційні педагогічні технології як засіб підвищення ефективності освітнього середовища в закладі освіти // Всеукраїнська науково-практична конференція «Сучасна парадигма якості освіти: ідеї та моделі реалізації. 22 травня 2019 р.
75.    «Одного разу на Івана Купала…» (українське фольклорне свято) // Виховна робота в школі. – 2019. – № 6. 
76. Стежками Пантелеймона Куліша // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2019. – № 21.
77. Літературна гра-марафон для учнів 8 класу «За Кобзарем» // https: // naurok.com.ua / publ / 5700
78. Новела «Марія» В. Стефаника – трагічна сторінка української історії // https: // naurok.com.ua / publ / 116914
79. «Сонячна машина» В. Винниченка – перший український науково-фантастичний роман // https: // naurok.com.ua / publ / 116915
80. «Тарас Бульба» Миколи Гоголя – повість про любов до України, героїзм, мужність й звитягу українського народу в боротьбі за рідну землю // https: // naurok.com.ua / publ / 116916
81. Новела-роздум «Impromtu phantasie» Ольги Кобилянської // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2019. – № 25.
82. Урок-інтерв’ю «У гостях в Івана Петровича Котляревського» (до 250-річчя від дня народження) (Інтернет-конференція КВНЗ «ХАНО») (2019)
83. 14 жовтня – День українського козацтва // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2019. – № 29.
84. «Одного разу на Івана Купала…» Інсценізація фольклорного свята // Шкільний світ. – 2019. № 10.
86. Формування готовності педагогів до роботи в умовах упровадження в навчальний процес інноваційних освітніх технологій // Інновації в управлінні закладами освіти: теорія та практика. Матеріали студентської науково-практичної конференції (6 листопада 2019 року). – Харків: ХНПУ; «Мітра», 2019. – 157 с.
87. Впровадження інноваційних технологій в освітній процес закладу    освіти // Традиційні та інноваційні підходи у сфері сучасних педагогічних досліджень: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 16 березня 2020 року). Київ: Центр прогресивної освіти «Генезум», 2020. – 302 c.
88. Нестандартні уроки української літератури – вимога сьогодення // Методика викладання української мови в сучасній школі: теорія та практика: матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Харків, Україна, 31 березня 2020 року). Харків: Центр прогресивної освіти «Генезум», 2020. – 235 с.
89. Відродження народних звичаїв і традицій – невід’ємна частина національно-патріотичного виховання учнів // Досвід роботи сучасного вчителя: практичні розробки та теоретичні надбання: матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Полтава, Україна, 07 квітня 2020 року). Полтава: Центр прогресивної освіти «Генезум», 2020. – 519 c.
90. Щур – символ багатства, доброчесності і практичності // https: // naurok.com.ua / publ / 173751
91. Зустріч із Остапом Вишнею. Урок-інтерв’ю. 10 клас. // https: // naurok.com.ua / publ / 173753
92. Народознавчі мотиви у творах І.П. Котляревського // https: // naurok.com.ua / publ / 173757
93. Відродження народних обрядів та оберегів // Кизименко О.М., Кодацька С.В. – Харків: Самвидав, 2020. – 315 с.
94. Вимоги до професійного становлення вчителя у педагогічній концепції Якова Чепіги // Національна школа Якова Чепіги (до 145-річчя з дня народження (30 квітня 2020 року). Інтернет-конференція. https://docs.google.com/document/d/16MeYMgiPL8413UPt8QzGFlcvCnV2swWVNkSWDHOEbxM/edit
95. Аксіологічний та акмеологічний підхід: формування предметних компетентностей на уроках української мови та літератури // Особливості викладання української та іноземної мови в школі: теорія і практика: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Херсон, Україна, 28 квітня 2020 року). Херсон : Центр прогресивної освіти «Генезум», 2020. – 252 c.
96. Уроки позакласного читання в системі шкільної літературної освіти як шлях формування загальнокультурної компетенції інноваційної особистості // Практика роботи сучасного вчителя: інноваційні розробки та традиційні методики: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Вінниця, Україна, 05 травня 2020 року). Вінниця : Центр прогресивної освіти «Генезум», 2020. – 511 c.
97. Практика впровадження національно-патріотичного виховання учнів // І Міжнародна науково-практична конференція «Шляхи удосконалення професійних компетентностей фахівців в умовах сьогодення (м. Київ, 28-29 травня 2020 року).
98. Профілактика емоційного вигорання педагогічних працівників // Х Всеукраїнська науково-практична конференція «Педагогіка здоров’я» (м. Харків, 23-24 квітня 2020 року).
99. Байка «Ведмежий суд» Є. Гребінки – осуд несправедливого чиновницького суду. 9 клас // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2020. – № 16-18.
100. Впровадження методу проєктів на уроках української літератури // Обрії педагогічних знань: теорія, новації, практика: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Миколаїв, Україна, 09 червня 2020 року). Миколаїв : Центр прогресивної освіти «Генезум», 2020. – 265 c.
101. Українське декоративне мистецтво. Форма та орнаментація предметів побуту // https://vseosvita.ua / publ / EW377287
102. Народна іграшка – пам'ять нації. Виготовлення народної іграшки за мотивами керамічних іграшок Марії Приймаченко та Ольги Бердник // https://vseosvita.ua / publ / UA642433
103. Технологія навчання. Педагогіка співробітництва. Особистісно орієнтоване навчання // https://vseosvita.ua / publ / MR183062
104. Основні завдання аксіологічного педагогічного процесу // https://vseosvita.ua / publ / IQ358410
105. Основні зміни у новій редакції Українського правопису // https://vseosvita.ua / publ / VI734763
106. Народознавчі мотиви у творах І.П. Котляревського // https://vseosvita.ua / publ / JZ900055
107. Спадщина В. Сухомлинського в системі формування самоосвіти педагогів // ХХVІІ Всеукраїнські педагогічні інтернет-читання «Василь Сухомлинський у діалозі із сучасністю. Ідеї Василя Сухомлинського крізь призму сучасних освітніх практик: набутий досвід і перспективи». 108. Нестандартні уроки української літератури // Кизименко О.М. – Харків: Самвидав, 2020. – 328 с. 
109. Дослідження роману «Маруся» В. Шкляра // https://vseosvita.ua / publ / AV278209
110. Відродження українських оберегів. Соняшник - символ пам'яті захисників України // https://vseosvita.ua/ publ/ LB197103
111. Історичний роман "Диво" П. Загребельного // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2020. - № 34.
112. Відродження народних звичаїв і традицій - невід'ємна частина національно-патріотичного виховання учнів // Виховні аспекти у роботі класного керівника: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Чернівці, Україна, 16 лютого 2021 року). Чернівці : Центр прогресивної освіти "Генезум", 2021. - 86 с. 
113. Особливості створення, налагодження і дизайну персонального освітнього блогу вчителя // https://vseosvita.ua/ publ/ DC083311
114. Бик - символ сили і плодючості // https://vseosvita.ua/ publ/ IV820357
115. "Найкращий намет" Я. Стельмаха - пригодницька повість про захоплюючі пригоди школярів під час літніх канікул // https://vseosvita.ua/ publ/ NA065825
116. Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль // https://vseosvita.ua/ publ/ №GN363087
117. В. Симоненко. Цікаві сторінки з життя митця. Казка «Цар Плаксій та Лоскотон» // https://vseosvita.ua/ publ/ №WV668781
118. Стаття «Створення та ведення вчителями української мови та літератури освітнього блогу – запорука формування інформаційно-комунікативної компетентності» // https://vseosvita.ua/ publ/ №YZ093361
119. Практика впровадження нестандартних уроків української літератури // Матеріали доповідей Вузівської науково-теоретичної конференції для студентів, аспірантів, учителів шкіл, викладачів (2021).
120. «Пригоди Робінзона Кукурузо» В. Нестайка – захоплююча повість про дружбу та цікаві пригоди // https://vseosvita.ua/ publ/ №OI327190
121. Нестандартні уроки української літератури – вимога сьогодення // Освітянський вісник Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради «Концептуальні засади розвитку освітньої галузі Московського району – орієнтири якісної освіти і конкурентноспроможності сучасного закладу».
122. Ведення вчителями освітнього блогу – запорука формування інформаційно-комунікативної компетентності // Конференція «Світ дидактики: дидактика в сучасному світі» (21-22 вересня 2021 року).
123. Нестандартні уроки – невід’ємна частина роботи з обдарованими дітьми // Семінар «Розвиток обдарованої особистості: світовий та вітчизняний контексти» (18 листопада 2021 року).
124. Профілактика професійного вигорання педагогів закладів освіти // Проблеми, досвід та вдосконалення методичної роботи у закладах освіти: матеріали Усеукр. наук.-практ. конф. (24 листопада 2021 р., м. Харків). – Харків: ФОП Петров В.В., 2021. – 455 с.
125. Сучасний освітній процес закладу освіти: впровадження інноваційних технологій // Всеукраїнська науково-практична конференція «Інноваційні практики наукової освіти», 08.12.2021.
126. Інноваційні підходи в навчанні української мови та літератури – впровадження нестандартних уроків та ведення освітнього блогу // ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Модернізація мовно-літературної освіти: досвід, проблеми, перспективи, 21-22 лютого 2022 року.

127. Освітній блог – помічник у роботі з обдарованими дітьми // ІІІ Міжнародна науково-практична онлайн-конференція «Обдаровані діти – скарб нації», 18-21 серпня 2022 року.

128. Впровадження в освітній процес національно-патріотичного виховання учнів за допомогою інноваційних освітніх технологій // ІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Шляхи удосконалення професійних компетентностей фахівців в умовах сьогодення, 25-26 серпня 2022 року.
129. Блог, ютуб, соціальні мережі – помічники національно-патріотичного виховання учнів // Всеукраїнська міжгалузева науково-практична онлайн-конференція «Проблеми цивілізаційної субʼєктності України: місія науки і освіти», 29-30 вересня 2022 року. 

130. Учитель – не просто професія… // Всеукраїнська науково-практична онлайн- конференція з міжнародною участю «Лише той Учитель, хто живе так, як навчає», присвячена Всесвітньому Дню філософії, 17 листопада 2022 року. 

131. Помічники національно-патріотичного виховання в умовах змішаного та дистанційного навчання – блог, ютуб, соціальні мережі // Науково-практична конференція «Новий науково-освітній  простір  з огляду підвищення якості підготовки фахівців у закладах вищої та фахової передвищої освіти», 24 листопада 2022 року. 

132. Емоційне вигорання педагогічних працівників // Міжнародна дистанційна екологічна науково-практична конференція «Екологія. Здоровʼя людини. Проблеми та перспективи людства, 1 грудня 2022 року.

133. Уроки позакласного читання (5-11 клас) // https://vseosvita.ua/ publ/ HY806512

134. Досвід впровадження в освітній процес національно-патріотичного виховання учнів за допомогою інноваційних освітніх технологій // КВНЗ «ХАНО»

135. Відродження народних звичаїв і традицій за допомогою інноваційних технологій // Науково-методична інтернет-конференція «Викладання гуманітарних та українознавчих дисциплін засобами дистанційного навчання: теорія і практика закладів вищої освіти», 24 листопада 2022 року.

136. Впровадження інноваційних технологій у закладі освіти // Всеукраїнська науково-практична конференція «Використання технологій менеджменту якості в управлінні закладами освіти», 24 листопада 2022 року.

137. Розвиток та трансформація освітнього середовища в контексті викликів сьогодення // ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Інноваційні практики наукової освіти», 15-17 грудня 2022 року.

138. Блог – помічник учителя-словесника в умовах змішаного й дистанційного навчання // ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Стан, проблеми та перспективи розвитку мовно-літературної освіти в умовах реалізації продуктивної освітньої стратегії», 21-22 лютого 2023 року.

139. Створення якісного безпечного україномовного контенту за допомогою блогів, ютуб-каналів, телеграм-каналів, соціальних мереж // ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Безпека дітей в Інтернеті: попередження, освіта, взаємодія», 6-10 лютого 2023 року.

140. Блоги, ютуб-канали, телеграм-канали, соціальні мережі – сучасні ефективні помічники педагогів // https://Урок. ОСВІТА.UA/ publ/ №14766

141. Помічники національно-патріотичного виховання в умовах змішаного та дистанційного навчання – блог, ютуб, соціальні мережі // Науково-практична конференція «Новий науково-освітній  простір  з огляду підвищення якості підготовки фахівців у закладах вищої та фахової передвищої освіти», 16 березня 2023 року.

142. Застосування елементів STEM-освіти на уроках української літератури під час дистанційного навчання //Круглий стіл «STEM-освіта: від теорії до практики», 24 березня 2023 року.

143. Сучасні ефективні помічники національно-патріотичного виховання дітей та молоді у цифровому просторі // Методологічний семінар «Національно-патріотичне виховання дітей та молоді в умовах воєнного стану та повоєнного відновлення України: стратегії і завдання», 6 квітня 2023 року.

144. Використання елементів STEM-освіти на уроках української літератури // І Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Актуальні аспекти розвитку STEM-освіти в умовах євроінтеграції», 21 квітня 2023 року.

145. Роль українознавства у впровадженні національно-патріотичного виховання в освітній простір України в умовах війни // Міжнародна науково-практична конференціія «Розвиток українознавства в умовах повномасштабної російсько-української війни: від захисту культурної спадщини України до консолідації українців і світового українства» (26.10.2023 р., м. Київ, НДІУ).

146. Формування інформаційного простору України: ведення освітнього блогу // Всеукраїнська науково-практична конференція «Сучасні тенденції в українській гуманітаристиці», 30.11.2023 р., м. Харків.

147. Створення якісного безпечного україномовного контенту // VІ всеукраїнська науково-практична конференція «Безпека і здоровʼя учасників освітнього процесу в умовах сьогодення», м. Суми, 16.11.2023.

148. Сучасні помічники національно-патріотичного виховання // Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Проблеми утвердження в учнівської та студентської молоді української національної та громадянської ідентичності», м. Київ, 01.12.2023.

149. Використання елементів STEM-освіти для формування ключових компетентностей мовної особистості здобувачів освіти // ІV Всеукраїнська науково-практична конференція «Мова й література у вимірах сьогодення: мовознавчий та лінгвістичний аспекти» (до Міжнародного дня рідної мови)  21 – 22 лютого 2024 року.

 










Немає коментарів:

Дописати коментар