Дистанційне навчання (Контрольні роботи)



КОНТРОЛЬНА РОБОТА 6 КЛАС «Займенник»
1.      Знайдіть займенник.
А) голубий             В) перший.
Б) мій.                      Г) вода.
2. З’ясуйте, скільки займенників у цьому уривку.
Донецький кряж, і терикони, і степи,
І тополятам на алеї дуже тісно.
Я ж Україноньку молю: «Не відлюби
Оцю мою малесеньку вітчизну!»
А 3 Б 4 В 5 Г 6 Д 8
3.   Вкажіть зворотний займенник
         А) ти.                            В) мій.
         Б) себе.                        Д) хто?
4.    Знайдіть форму родового відмінка займенника Я.
      А) (на)мені.                   В) мною.
      Б) мені.                           Г) мене.
5. Установіть відповідність
Займенники                                Розряд за значенням
1 котрий, чий, скільки  А особові
2 стільки, такий, той                 Б вказівні
3 ніякий, ніхто, нічий   В заперечні
4 хто? що? який?            Г питальні
                                        Д відносні
6.    Записати речення, розкриваючи дужки.
Вагона скрип і нічне хилитання я (ні)(за)яку тишу не продам. Яків Несторович наказав собі працювати й (ні)(на)що не звертати уваги.
(Ні)хто не міряв серця глибочінь, (ні)хто не міряв меж його і краю.
7.   Запишіть разом або через дефіс неозначені займенники.
(Аби)хто, який(небудь), (казна)що, (де)який, (будь)хто.
8.   Запишіть займенники, що в дужках, у потрібній формі.
В (моє) серці навіки синії очі твої. Від (уся) картини віє чимось пісенним. О краю мій! Твою красу  ні з (що) я не зрівняю.
Рівень 3
9.   Спишіть речення, ставлячи особові займенники в потрібному відмінку.
Розплющую очі – до… (я) схилилась бабуся. Хто криницю викопав удома, той напитись вернеться до…(вона).
10.   Перебудуйте речення, замінюючи означальні займенники протилежними за значенням.
Він любить усякі ігри. Ніхто з пасажирів не поспішав. Це не цікавить кожного із нас.
11.  Складіть речення про те, як невідома особа знайшла в лісі незрозумілий предмет. Використайте у цьому реченні два неозначені займенники.
12. Зробіть морфологічний розбір займенника

У нього очі наче волошки в житі (А. Головко).
Контрольна робота УКРАЇНСЬКА МОВА 8 КЛАС
Речення з відокремленими членами
 (тести)
І рівень   (Правильна відповідь – 0,5 б.)
Прочитайте текст і виконайте завдання 1-3.
[1] Демосфен, володіючи красномовством, мав нечітку дикцію.  [2] Праця над собою дала йому можливість змінитися ─ викувати себе заново.  [3] Він створив власний стиль промов гнучкий, блискучий.   [4] Особливо сильне враження на слухачів мали переходи, наближені до риторичних зворотів.   [5] Демосфена визнали найблискучішим оратором.
Завдання 1-3 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДНА правильна. Виберіть правильну відповідь.
1.  Відокремлене означення, виражене дієприкметниковим зворотом, є в реченні
А 2             Б 3              В 4             Г 5
2.  Відокремлена обставина, виражена  дієприслівниковим зворотом, є в реченні
А 1             Б 2              В 3             Г у всіх
3.  Пунктуаційну помилку допущено  в реченні
      А 1            Б 2              В 3             Г 4
Завдання 4-8 мають по чотири варіанти відповідей, серед яких лише ОДНА правильна. Виберіть правильну відповідь.                               
4.     Укажіть речення з відокремленим додатком
А   Нікого тут нема, крім мене й господині.
Б   Польова билина, вона не призвичаєна до густої садової тіні.
В   Гей, був у Січі старий козак, на прізвище Чалий.
Г   І от тепер, ставши начальником, він раптом заспівав отакої.
5.     Укажіть речення, у якому відокремлена обставина виражена іменником з прийменником
А   Співають усі, за винятком Ліни Яцуби, дочки відставника…
Б   Незважаючи на вітрець, робилося душно.
В   Звучав потемнілий дзвін, пудів на тридцять.
Г   У лісі, опріч мене, є ще хтось.
6.     Правильно поставлено розділові знаки в реченні
А  У чужині одинокий, безсилий, доживаю я старечі дні.
Б  У чужині одинокий,безсилий доживаю я старечі дні.
В  У чужині, одинокий, безсилий  доживаю я старечі дні.
Г  У чужині, одинокий, безсилий, доживаю я старечі дні.
7.     Укажіть речення, у якому виділений член речення є відокремленим (окремі розділові знаки пропущено)
А  Влітку я довгими хвилинами стояв над криницею й обіймав увесь світ що відбивався в ній.
Б  Омиті росами квітки розтулюють повіки.
В  Ще довго заплющивши очі я жадібно намагався вдихати святе неймовірне пахіття.
Г  Та ось зі скреготом у двір якщо те, що залишилося, можна назвати двором
заїжджають бульдозеристи.
8.     Укажіть речення з відокремленим означенням
А  Звернувши на шлях, коні починають чогось дивитися убік.
Б  У саду вже снують по доріжках, усипаних снігом, поодинокі пари.
В  Мене до тебе принесе з паперу зроблений літак.
Г  На його дворі, замість похилої хатини, стояв веселий будинок.
ІІ рівень                                                                                                          (Правильна відповідь – 2 б.)
Завдання 9-11 мають на меті встановлення відповідності між рядками.  До кожного рядка, позначеного БУКВОЮ, доберіть відповідник, позначений ЦИФРОЮ.
9.     Установіть відповідність між відокремленим членом речення та прикладом.
1  відокремлена обставина

А  Через якийсь час, пополуднувавши, вся сім’я сиділа під хатою на призьбі.
2  відокремлений додаток
Б  Багато грабіжників зазіхало на твої багатства і могутність, стольне місто Києве.
3  відокремлена прикладка
В  Залякані нарами й нагаями, селяни вдавали тихих і покірних людей, які готові робити всяку роботу, усе, чого тільки забажається панам.
4  відокремлене означення
Г  Досвідчений учитель, він завжди ретельно готувався до проведення уроків.

Д  Хлопець досить успішно склав екзамени з усіх предметів, у тому числі з математики.

10. Установіть відповідність між відокремленим членом речення та прикладом.
1  відокремлене означення
А  Не сумнівайся, ідучи з народом.
2  відокремлена прикладка
Б  На ясні зорі і на тихі води спадають сутінки.
3  відокремлена обставина
В  Окрім початківців, на вечорі виступили знані поети.
4  відокремлений додаток
Г  Озвучене піснями, бринить моє перо.

Д  На Ворсклі стоїть прославлена батьківщина Котляревського – Полтава.

11. Установіть відповідність між відокремленими уточнюючими членами речення і син­таксичною роллю, яку вони виконують.
1    уточнюючий підмет
А   Пірат був звичайний пес, трудяга.
2    уточнюючий присудок

Б   Уже багато років, відколи його забрано од матері, ніхто ні про що не питав.
3    уточнююча обставина місця
В   І тут, в Америці, живу я Україною.
4    уточнююче означення
Г   Надійшли жнива, достигла Василева пшениця — така гарна, колос у колос.

Д   Він, Шептало, кінь особливий, кінь білий.

ІІІ рівень (Правильно виконане завдання – 2 б.)
12. Спишіть речення,  розставляючи пропущені розділові знаки. Підкресліть члени речення, надпишіть частини мови.
Матір моя Марія читати мене навчила.

5 клас Українська література 
Контрольна робота  за темою «Рідна Україна. Світ природи»
(творчість М. Рильського, Г. Тютюнника, М. Вінграновського).
1Твір Г. Тютюнника «Дивак» за жанром:
А казка;                                                       В оповідання;
Б повість;                                                    Г поезія
2. Як звали вчительку за твором Г. Тютюнника «Дивак»:
А Матильда Петрівна;                           В Матильда Павлівна;
Б Маргарита Федорівна;                         Г Матильда Семенівна
3. Яку казку просив розповісти Олесь («Дивак»  Г. Тютюнника):
А «Івасика-Телесика»;                              В «Колобок»;
Б «Кривенька качечка»;                            Г будь-яку
4. Федько-Тойкало, герой оповідання Г. Тютюнника «Дивак», ударив Олеся тому, що той:
А відмовився з дітьми ламати молодий лід;                 В не поділився сніданком;
Б не хотів показувати гніздо ремеза;                             Г не намалював за нього малюнка
5. Висловлювання з оповідання Г. Тютюнника «Дивак» «Він ще малий, головою дістає ледь до клямки. Очі в нього чорні, глибокі, як вода в затінку, дивляться широко, немов одразу хочуть збагнути увесь світ» - це:
А художній опис;                            В портрет;
Б пейзаж;                                          Г нарис   
6.  Що робив Сіроманець усе життя?
А Полював;                                   В водив зграю;
Б був відлюдником;                     Г переховувався.
Дайте коротку відповідь на запитання:
7. Що трапилось після зустрічі Чепіжного з Сіроманцем?
8. Що означають сталі вирази з твору М. Вінграновського «Сіроманець»: накивати п’ятами, сидіти в печінках?
9. З якої поезії взято рядки:
Золотий вечірній гість
Впав бадьоро, свіжо, дзвінко
На закурені будинки
Зголоднілих передмість.
10. Напишіть твір-мініатюру на одну із тем: (3 б)
А. Чи можна вважати Олеся обдарованою особистістю? («Дивак»
Г. Тютюнника). Доведи свою думку.
Б. Як треба ставитися до природи, «братів наших менших», до тих, кого приручили (за вивченими творами та власними спостереженнями).

6 клас Українська література
Контрольна робота за темою
Творчість Л. Глібова, С. Руданського, П. Глазового

1.   Мораль байки Л. Глібова “Муха і Бджола”:
А)   треба бути працьовитим;
Б)   треба вміти спілкуватися з товаришами;
В)   треба любити природу;
Г)   некрасиво займатися пустослів’ям.
2.   Творив у жанрі співомовки:
А)   П. Глазовий;
Б)   Л. Глібов;
В)   С. Руданський;
Г)   Т. Шевченко.
3.   У польського короля, за співомовкою С. Руданського “Запорожці у короля”, козаків частували:
А)   пивом і м’ясом;
Б)   медом і сметаною;
В)   борщем і варениками;
Г)   млинцями й вином.
4. У якому з цих творів викривається пихатість, зарозумілість, бажання виділитися будь-якою ціною?
А) “Запорожці у короля” С. Руданського;
Б
) “Похвала” П. Глазового
В
) “Жаба й Віл” Л. Глібова;
Г
)  “Найважча роль” П. Глазового.

5. Дія відбувається в байці Л. Глібова “Муха і Бджола”:
А
 навесні;
Б
 улітку;
В
 восени;
Г
 узимку
6. Якої байки Л. Глібова стосується таке прислів’я: “Без труда нема плода?”
А) “Жаба і Віл”;
Б) “Щука”;
В) “Муха і Бджола”;
Г) всіх зазначених творі.
Дайте короткі відповіді на запитання:
7. Яку рису характеру людини Л. Глібов критикує на прикладі поведінки Жаби (“Жаба й Віл”)?
8. Співомовка – це… Наведіть приклади.
9. Гумореска – це…. Наведіть приклади.
10. Напишіть невеличкий твір-роздум (7-8 речень) на тему «Чи добре, коли людина хитра? (за твором «Щука») або «Сміх — найкращий лікар» (7-8 речень).

8 клас Українська література 
Контрольна робота за темою
Творчість В. Дрозда, Ю. Винничука, В. Чемериса
1. Люботинському князеві з повісті-казки Ю. Винничука потрібен був дракон, щоб
А знайти собі зятя
Б прославитися в битві з ним
В настрахати ворогів
Г залучити туристів
2. Дракон Грицько з повісті-казки Ю. Винничука нагадував князівні при першій зустрічі
А квіточку
Б сонечко
В бджілку
Г метелика
3. Маленький, товстий, флегматичний, смаглявий. Так описує В. Чемерис у повісті «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання»
А Вітьку                                   
Б Левонтія
В Федька
Г Петра
4. Високий, худий, запальний, рвучкий. Це портретна характеристика героя повісті В. Чемериса
А Вітьки
Б Федька
В Петра
Г Грицька Причепи
5. Сватання до Галі Козачок у сюжеті повісті В. Чемериса є
А експозицією
Б зав’язкою
В кульмінаційним моментом
Г розв’язкою
6. Найбільше кінь Шептало не любив
А їздити на базар, крутити колесо
Б ходити з усіма кіньми на водопій
В возити важкі вантажі — дрова, цеглу
Г битися, штовхатися біля кормушки
7. Продовжте речення.
Проблеми людини в суспільстві, свободи й неволі, особистості й натовпу розглядаються у творі... Як саме ? Поясніть.
8. Порівняйте образи Вітьки Горобця, Федька Котигорошка та Галі Козачок із повісті В. Чемериса «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання», знайдіть спільне та відмінне.
9. Виконайте одне із завдань.
А Напишіть твір-роздум «Значення культури спілкування, перших почуттів підлітків у подальшій долі, в утвердженні себе як особистості в соціумі».
Б Придумайте інше закінчення історії дракона Грицька за умови, що він завчасно полетів із Люботина в інші краї.
В Напишіть невеликий твір «Актуальність твору Ю. Винничука “Місце для дракона” для сьогодення».

11.    
Контрольна робота з української мови (6 клас)
Числівник 
1. Повнозначна частина мови, яка означає кількість предметів або їхній порядок при лічбі, називається:
а) іменником;
б) прикметником;
в) числівником;
г) займенником.
2. Числівники за значенням поділяються на:
а) якісні, відносні й присвійні;
б) назви істот і неістот;
в) прості й складні;
г) кількісні й порядкові.
3. За будовою числівники поділяються на:
а) прості, складні й складені;
б) якісні, відносні й присвійні;
в) тверді, м'які й мішані;
г) кількісні, збірні, дробові.
4. Позначте рядок, у якому всі слова - збірні числівники.
а) Шість, двадцятий, семеро, три десятих;
б) двоє, дванадцятеро, тридцять троє, восьмеро;
в) тринадцятьох, шістдесяти, вісімнадцятьом, на трьох;
г) другий, шостий, чотирнадцятий, дев'ятий.
5.  Визначте речення, в якому вжито дробовий числівник.
а) 3 п'ятого кола червоний башлик випередив усіх (М. Трублаїнї).
б) 3 криком і вереском промчав тринадцятий у повстяному ка­пелюсі (М. Трублаїнї).
в) Через Канадський водоспад стікає дев'ятнадцять двадцятих усієї води Ніагарського водоспаду (3 підручника).
г) Установлено, що Ніагарський водоспад утворився близько восьми-дев'яти тисяч років тому (3 підручника).
6. Позначте речення, яке потребує редагування.
а) Більше ста тисяч людей щорічно відвідує цей музей.
б) Сюди прийшли більше семидесяти юнаків.
в) У Сибірське море впадає триста тридцять шість річок.
г) У перегонах брали участь п'ятнадцятеро коней.
7. Позначте рядок, у якому всі слова дробові числівники.
а) Шість восьмих, три двадцятих, вісім дев'ятих, дві десятих;
б) другий, восьмий, сімнадцятий, десятий;
в) дванадцятьох, вісімдесяти, вісімнадцятьом, восьмисот;
г) шестеро, тринадцятеро, двадцять троє, восьмеро.
8. Визначте речення, у якому вжито збірний числівник.
а) Межа вічної криги в Арктиці відступила на кілька сотень кілометрів на північ (В. Комаров).
б) Дві дівчини сплять, притулившись щока до щоки (О. Довженко).
в) Широке небо неначе кліпало тисячами блискучих очей (І. Нечуй-Левицький).
г) Семеро одного не ждуть (Народна творчість).
9. Позначте речення, яке потребує редагування.
а) Два коти в одному мішку не живуть (Народна творчість).
б) Що то за птах, що на вісьмох ногах (Народна творчість).
в) Сімсот соколят на одній подушці сплять (Народна творчість).
г) Під одним ковпаком до сімсот козаків (Народна творчість).
10. Запишіть речення, у якому використано дробовий числівник.
11. Запишіть речення, в якому використано порядковий числівник.
12. Провідміняйте числівник 578.


Контрольна робота з української літератури (6 клас)

Творчість Всеволода Нестайка, Ярослава Стельмаха, Лесі Ворониної

1.                 Як звали корову, з якою Ява і Павло намагалися організувати поєдинок
(В. Нестайко «Тореадори з Васюківки»)?
А. Контрибуція.  Б. Білка.  В. Конституція. Г. Констанція.
2.                 Хто зруйнував збудоване хлопцями метро?
А. Корова. Б. Учителька математики. В. Льоха Манюня.  Г. Дід.
3.                 Що означає слово бурштин (за твором Я.Стельмаха «Митькозавр з Юрківки…»)?
А. Доісторична тварина. Б. Скам’яніла смола. В. Старе дерево.  Г.  Різновид торфу.
4.                 Визначте жанр твору Я.Стельмаха «Митькозавр з Юрківки…»
А. Історичний роман.  Б. Наукова повість. В. Пригодницька повість.
Г. Романтична легенда.
5.                 Які книжки читали хлопці з оповідання «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера» Я.Стельмаха:
А. Фантастику. Б. Ботаніку. В. Зоологію.      Г. Історію.
6.                 Куди клала бабуся ліки від страху?
А. Під подушку.    Б.  У кишеню .  В. У пиріжки.  Г. У варення.
7.                 Для вчительки математики проїзд у метро у Васюківці коштуватиме:
А. Три копійки. Б. П’ять копійок.  В. Одна копійка.  Г. Безкоштовно.
Допишіть правильну відповідь.
8.     Як «тореадори» назвали врятоване з колодязя цуценя? (1 б)
9.                 Улюблена пісня бабусі Клима…………(1 б)
10.  Напишіть твір-мініатюру на одну з тем (3 б):
·                     Світ пригод і фантазії у повісті Нестайка «Тореадори з Васюківки».
·                     За що хлопці можуть подякувати Василю («Митькозавр з Юрківки»)?
·                     Клим Джура боягуз чи ні?





Немає коментарів:

Дописати коментар