Результативність роботи

РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ
роботи педагогів  у атестаційний період 2010/2017 роки
НЗ 142
ПІБ вчителя
Кизименко Оксана Миколаївна
РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ
Друковані роботи
Районний
Міський
Обласний
Всеукр.
Результат. ДПА, ЗНО
Наявність сайту (блогу)


2010/2015:
у журналах ВГ “Основа” “Вивчаємо українську мову та літературу”:
Денисенко А. ІІ місце у районному етапі конкурсу знавців української мови (2010)

Курасова А. ІV місце у районному етапі МАН (2012)

Мірошко К. І місце у районному етапі конкурсу “Мій родовід” (2013)

ІІ місце у районному етапі дружин юних рятівників (2013, 2014; 2015); ІІІ місце (2016)

Диплом ІІІ ступеня, за колективні розробки, представ лені на виставці-ярмарці педагогічних ідей (2014)

Диплом ІІІ ступеня за участь у тематичній відкритій виставці ефективного педагогічного досвіду «Освіта Харківщини ХХІ століття» (нагороджено колектив школи, 2015)

Сертифікат від ВГ «Основа» як активному авторові журналу «Вивчаємо українську мову та літературу» (2016)

Грамота лауреат конкурсу «Освітній Оскар – 2016»


ІІ місце у районному турі Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року»

Учасник ХІІ Всеукраїнського конкурсу Microsoft «Вчитель-новатор» (2016)

І місце у Всеукраїнському конкурсі педагогічної майстерності «Панорама творчих уроків – 2016» (газета «Шкільний світ»)

Учасник конкурсу
«Народний Спікер v2»
(2016/2017)

Лауреат Всеукраїнського конкурсу «Освітній Оскар – 2016»

Лауреат Всеукраїнського конкурсу «Панорама творчих уроків – 2017».

Учасник національної премії Global Teacher Prize Ukraine (2017)







«Опішня – гончарна столиця України» (виховний захід);
«Чарівний світ петриківського розпису» (виховний захід);
«Одного разу на Івана Купала…» (народознавча свято);
«Ой сплету я віночок» (народознавчий захід);
«Хліб – це життя» (виховний захід); «Якщо ви не бачили Карпати, то ви не бачили України…» (захід-подорож);
«Андріївські вечорниці по- сучасному»;
“Давні обереги українців”;
“Хортиця — одне з семи чудес світу”;
“Кайдашева сім'я І. Нечуя-Левицького — енциклопедія з народознавства”;

Усім нам знайомий Шевченко.Літературний брейн-ринг. 9 клас.

Ткацтво – найдавніше ремесло українців. Народознавчий проект



Хіврич К. ІІ місце у районному етапі олімпіади з української мови та літератури (2014)

Хіврич К. ІІ місце у районному етапі Конкурсу знавців української мови (2015)

Хіврич К. 4 місце у районному етапі конкурсу Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді  імені Тараса Шевченка; І – конкурс з української мови ім. П. Яцика. (2015)
Данькова О. 5 місце у районному етапі конкурсу Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді  імені Тараса Шевченка; ІІ – конкурс з української мови ім. П. Яцика. (2015)
Хіврич К. – учасник науково-теоретичної конференції кафедри філософсько-психологічної антропології ХНПУ імені Г.С. Сковороди (2016)

Гапотченко С., учень 11 класу – один із переможців районного етапу фестивалю Ораторського мистецтва (ІІІ місце) (2016)

Хіврич К. 5 місце у районному етапі конкурсу Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді  імені Тараса Шевченка; ІІ – конкурс з української мови ім. П. Яцика. (2016)
Хіврич К. І місце у районному етапі МАН (2016)








Вісники КВНЗ “ХАНО”: «Народознавчі аспекти у творах Є.Гребінки та Л. Глібова» (2012);
«Елементи народознавства у творах Т.Г. Шевченка»
(урок-дослідження читання у 8 класі) (2015)
Дослідження драми «Безталанна» І. Карпенка-Карого (Інтернет-конференція КВНЗ «ХАНО»)
(2015)
«Народна лялька-Масляна – весняний оберіг українців»
«Оберіг народний – захист і любов» (творчий проект)

«Коляд, Коляд, Коляда… У віконце загляда…» (2016 р.)
Майбутнє української витинанки. Інтегрований виховний захід (2016 р.)








Народознавчі аспекти у творах Є. Гребінки та Л. Глібова. Урок-дослідження з позакласного читання. 8 клас. // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2016. - № 4.








Дослідження драми «Безталанна» І. Карпенка-Карого. Урок-дослідження позакласного читання // КНИЖКОВИЙ ДОДАТОК. Нестандартні уроки української мови і літератури Х.: Вид. група «Основа», 2016. 173 с. – (Б-ка журн. «Вивчаємо українську мову та літературу»; Вип. 1 

Національно-патріотичне виховання учнів на основі особистісно орієнтованого підходу / О.М. Кизименко. – Харків: Майдан, 2016. – 196 с.
Закликання весни. Свято Явдохи. Вивчаємо українську мову та літературу. Позакласна робота. – 2016. - № 4.
Зелені свята. Трійця. // Вивчаємо українську мову та літературу. Позакласна робота. – 2016. –  № 5.
Уманське диво – Софіївка. // Вивчаємо українську мову та літературу. Позакласна робота. – 2016. –  № 6.

Хортиця – одне із семи чудес України. // Шкільний світ. – 2016. № 12.


Іван Франко «Украдене щастя». Урок-дослідження. 10 клас. // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2016. –  № 28-29.

Підкова – щастя, створене власноруч. // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2016. –  № 34-36.

Відродження українських оберегів. Півень – наш оберіг, птах, що приносить щастя. // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2017. – № 4-5.

Перла розсипаного намиста… Виховний захід. // Вивчаємо українську мову та літературу. Позакласна робота. – 2017. – № 13-14.

Мамина хустка – оберіг родини. Народознавчий захід. // Вивчаємо українську мову та літературу. Позакласна робота. – 2017. – № 25-26.







Методична картка діяльності педагогічного працівника у міжатестаційний період

  1. Загальні відомості

ЗНЗ №

Посада, за якою проводиться атестація. Предмет викладання

Прізвище, ім’я по батькові

Стаж роботи на посаді

Кваліфікаційна категорія, рік ост. атестації

Педагогічне звання, рік присвоєння

Рік підвищення кваліфікації

Участь у спецкурсах (назва, рік)

142

Учитель української мови та літератури. Українська мова та література.

Кизименко Оксана Миколаївна

11 років

11 місяців

І, 2015

 

2019: «Середня освіта (Українська мова і література)» (150 год.)

2020: «Про дистанційний та змішаний формати для навчання» для педагогів та керівників шкіл (50 год.)

2020/2021: Центр прогресивної освіти «Генезум» (35 год.)

2021: «Бери й роби. Змішане та дистанційне начання» (20 год.);

«Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти (80 год.);

«Стартуємо до успішної школи» (30 год.)

2019 (150 годин)

2020 (70 годин)

2021 (130 годин)

 

1. Інноваційний менеджмент закладу освіти (2020)

2. Академічна доброчесність: шляхи реалізації у закладах загальної середньої освіти (2020)

  1. Методична робота

№ з/п

Напрям діяльності

2016/2017

2017/2018

2018/2019

 

2019/2020

2020/2021

1

Публікації у фахових виданнях, друковані роботи. Публікації на Internet-ресурсах

1. «Коляд, Коляд, Коляда… У віконце загляда…» // Вивчаємо українську мову та літературу. Позакласна робота. – 2016. – № 1.

2. Майбутнє української витинанки // Вивчаємо українську мову та літературу. Позакласна робота. – 2016. – № 1. 3.Народознавчі аспекти у творах Є. Гребінки та Л. Глібова. // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2016. – № 4.
4. Дослідження драми «Безталанна» І. Карпенка-Карого // КНИЖКОВИЙ ДОДАТОК.

5. Нестандартні уроки української мови і літератури – Х.: Вид. група «Основа», 2016. – 173 с. – (Б-ка журн. «Вивчаємо українську мову та літературу»; Вип. 1.

6. Національно-патріотичне виховання учнів на основі особистісно орієнтованого підходу / О.М. Кизименко. – Харків: Майдан, 2016. – 196 с.
7. Закликання весни. Свято Явдохи. // Вивчаємо українську мову та літературу. Позакласна робота. – 2016. – № 4.
8. Зелені свята. Трійця. // Вивчаємо українську мову та літературу. Позакласна робота. – 2016. – № 5. // Біологія. – 2016. – № 18.
9. Уманське диво – Софіївка // Вивчаємо українську мову та літературу. Позакласна робота. – 2016. – № 6.
10. Хортиця – одне із семи чудес України. // Шкільний світ. – 2016. – № 12.
11. Козацькі розваги: конкурсна програма для учнів 6–7-х кл. // Шкільний світ. – 2016. – № 12.
12. Іван Франко «Украдене щастя» // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2016. – № 28-29.
13. Дослідження роману «Тигролови» І. Багряного (Інтернет-конференція КВНЗ «ХАНО») 14. Підкова – щастя, створене власноруч // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2016. – № 34-36.
15. Відродження українських оберегів. Півень – наш оберіг, птах, що приносить щастя. // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2017. – № 4-5.

1. Перла розсипаного намиста…

 Виховний захід. // Вивчаємо

українську мову

та літературу. Позакласна робота.

 – 2017. – № 13-14.
2. Мамина хустка – оберіг родини. Народознавчий захід. // Вивчаємо українську мову та літературу.

Позакласна робота. – 2017. –

№ 25-26.
3. Стежками Григорія Сковороди

(до 295-річчя від дня народження) // Вивчаємо українську мову та літературу. Позакласна робота. 

– 2017. – № 12.
4. Андріївські вечорниці

по-сучасному: фольклорне свято. // Шкільний світ. – 2017. – № 21.

– С. 15-18.
5. Відродження українських

оберегів. Собака – друг людини. //

 Вивчаємо українську мову та

літературу. – 2018. – № 2.
6. Українська кухня – з давнини

до сучасності // https: // naurok.

com.ua / publ / 2166
7. Віртуальна екскурсія до давньої української хати //
 https: // naurok.com.ua / publ / 3934
8. Видатні постаті Харківщини //
 

https: // naurok.com.ua / publ / 3935
9.
 Навчальний проект «Нове

народження улюбленої книги»

 (створення буктрейлера) // https: // naurok.com.ua / publ / 3936
10. Означення узгоджене і неузгоджене.
 8 клас. // https: // naurok.com.ua / publ / 3942
11. Харків – рідне місто моє.

Інтегрований урок. // https: // naurok.com.ua / publ / 3946
12. В. Королів-Старий «Потерчата». Домовик – оберіг оселі. 5 клас. //

 https: // naurok.com.ua / publ / 3949
13. Дослідження історичного роману «Диво» П. Загребельного. 11 клас. // 
https: // naurok.com.ua / publ / 3960
14. Н
овела «Три зозулі з

поклоном» Г. Тютюнника –

перлина української літератури

ХХ століття. 11 клас. // https: // naurok.com.ua / publ / 3961
15. Елементи народознавства у повісті 
«Маруся» Г.Ф. Квітки-Основ’яненка. 9 клас. // https: // naurok.com.ua / publ / 3964
16. Народознавчі мотиви у

ранній творчості М. Гоголя. 9 клас. // https: // naurok.com.ua / publ / 3967
17. Народознавство у творах І.П. Котляревського. 9 клас. // https: // naurok.com.ua / publ / 3968
18. «Твір про трагедію

українського народу у Великій

Вітчизняній війні» (дослідження

кіноповісті «Україна в огні»

О. Довженка). 11 клас. // https: // naurok.com.ua / publ / 3973
19. «То був страшний навмисний голод…»
 (дослідження роману

«Жовтий князь» В. Барки). 11 клас. // https: // naurok.com.ua / publ / 3977
20. Навчальний проект «Нове

народження улюбленої книги»

(створення буктрейлера) //

Вивчаємо українську мову та

літературу. – 2018. – № 6.
21. Видатні постаті Харківщини //

 Шкільний світ. – 2018. – № 5.
22. 
Віртуальні подорожі Україною: збірник сценаріїв і виховних заходів

національно-патріотичного

виховання // Шкільний світ. –

2017. – № 24. – С. 2-38.
23. «За двома зайцями»

М. Старицького – перлина

українського театру. Урок-

дослідження. 10 клас. // Вивчаємо українську мову та літературу.

 – 2018. –  № 10.
24. Національно-патріотичне

виховання учнів на основі

особистісно орієнтованого

підходу // Соціально-психологічні

засади розвитку особистості в

освітньому процесі: матеріали

доповідей вузівської науково-

теоретичної конференції для

студентів, аспірантів, учителів

 шкіл, викладачів, 24-25 квітня

2018 р. - Х.: ХНПУ, 2018.
25. Відродження українських оберегів. Глечик - символ повного життя // 

https: // naurok.com.ua / publ / 31608
26. Веб-квест у 11 класі "Олесь

Гончар - геніальний майстер

слова (до 100-річчя від дня

народження) // https: // naurok.

com.ua / publ / 31610
27. Повість "У неділю рано зілля

копала..." О. Кобилянської –

незрівнянна епопея кохання.

Урок-дослідження у 10 класі. // 

https: // naurok.com.ua / publ / 31611
28. Нестандартні уроки

української літератури //

Українська мова та література. –

2018. – № 11-12. – С. 61-89.
29. «Коляд, Коляд, Коляда…

У віконце загляда…»  //

Шкільний світ. –    2018. – № 13.

1. «Шпага Славка Беркути» Ніни Бічуї – повість про школу й проблеми дорослішання. Урок-дослідження. 8 клас. // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2018. –  № 27.
2. «Інститутка» Марка Вовчка – перша українська реалістична повість. Урок-дослідження. 9 клас. // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2018. –
  № 30.
3. Роман «Марія» У. Самчука – перший твір про голодомор 1932–1933 років. 11 клас. // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2018. –
  № 33.
4. Відродження українських оберегів. Свиня – символ плодючості й статків. // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2018. – № 36.
5. Нестандартні уроки української літератури // Моделі життєтворчості у сучасних соціокультурних контекстах: матеріали доповідей вузівської науково-теоретичної конференції для студентів, аспірантів, учителів шкіл, викладачів, 11-12 грудня 2018 р. – Х.: ХНПУ, 2018.

6. Елементи народознавства у повісті «Маруся» Г. Ф. Квітки-Основяненка. Урок-дослідження у 9 класі. (Інтернет-конференція КВНЗ «ХАНО») (2018)

7. Управління впровадженням інноваційних технологій в освітній процес закладу освіти // Proceedings of the VIII International Scientific and Practical Conference Social and Economic Aspects of Education in Modern Society Vol.2, December 20, 2018, WarsawPoland.
8.  
«Місце для дракона» Ю. Винничука — повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони». Урок-дослідження. 8 клас. // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2019. – № 1.

9. Формування ІКТ-компетентності педагогічних працівників // Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні тенденції розвитку інформаційно-комунікаційних технологій в освіті». Україна, Івано-Франківськ, 2019.
10. Лялька-Масляна – оберіг наших душ // Шкільний світ. – 2019. – № 3. –  С. 32-37.
11. Фольклорні джерела ранньої поетичної творчості Т.Г. Шевченка // Світова велич генія Т.Г. Шевченка: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 205-річчю від дня народження Великого Кобзаря, 14 березня 2019 р. / Харків. нац. аграр. ун-т ім. В.В. Докучаєва. – Харків: ФОП Бровін О.В., 2019. – С. 48-51.

12. Аксіологічний підхід: формування предметних компетентностей учнів на уроках української літератури // Соціально-психологічні засади розвитку особистості в освітньому процесі: матеріали доповідей вузівської науково-теоретичної конференції для студентів, аспірантів, учителів шкіл, викладачів, 18-19 квітня 2019 р. – Х.: ХНПУ, 2019.

13. Відродження українських оберегів. Мак – символ пам’яті // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2019. – № 14.

14. Інноваційні педагогічні технології як засіб підвищення ефективності освітнього середовища в закладі освіти // Всеукраїнська науково-практична конференція «Сучасна парадигма якості освіти: ідеї та моделі реалізації. 22 травня 2019 р.

15.    «Одного разу на Івана Купала…» (українське фольклорне свято) // Виховна робота в школі. – 2019. – № 6. 

16. Стежками Пантелеймона Куліша // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2019. – № 21.

17. Літературна гра-марафон для учнів 8 класу «За Кобзарем» // https: // naurok.com.ua / publ / 5700

18. Новела «Марія» В. Стефаника – трагічна сторінка української історії // https: // naurok.com.ua / publ / 116914

19. «Сонячна машина» В. Винниченка – перший український науково-фантастичний роман // https: // naurok.com.ua / publ / 116915

20. «Тарас Бульба» Миколи Гоголя – повість про любов до України, героїзм, мужність й звитягу українського народу в боротьбі за рідну землю // https: // naurok.com.ua / publ / 116916

 

1. Новела-роздум «Impromtu phantasie» Ольги Кобилянської // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2019. – № 25.

2. Урок-інтерв’ю «У гостях в Івана Петровича Котляревського» (до 250-річчя від дня народження) (Інтернет-конференція КВНЗ «ХАНО») (2019)
3. 14 жовтня – День українського козацтва // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2019. – № 29.

4. «Одного разу на Івана Купала…» Інсценізація фольклорного свята // Шкільний світ. – 2019. – № 10.

5. В. Чемерис «Вітька + Галя, або повість про перше кохання» — гумористична повість про життя і пригоди школярів, 8 клас// Вивчаємо українську мову та літературу. – 2019. – № 31.

6. Формування готовності педагогів до роботи в умовах упровадження в навчальний процес інноваційних освітніх технологій // Інновації в управлінні закладами освіти: теорія та практика. Матеріали студентської науково-практичної конференції (6 листопада 2019 року). – Харків: ХНПУ; «Мітра», 2019. – 157 с.

7. Впровадження інноваційних технологій в освітній процес закладу    освіти // Традиційні та інноваційні підходи у сфері сучасних педагогічних досліджень: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 16 березня 2020 року). Київ: Центр прогресивної освіти «Генезум», 2020. – 302 c.

8. Нестандартні уроки української літератури – вимога сьогодення // Методика викладання української мови в сучасній школі: теорія та практика: матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Харків, Україна, 31 березня 2020 року). Харків: Центр прогресивної освіти «Генезум», 2020. – 235 с.

9. Відродження народних звичаїв і традицій – невід’ємна частина національно-патріотичного виховання учнів // Досвід роботи сучасного вчителя: практичні розробки та теоретичні надбання: матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Полтава, Україна, 07 квітня 2020 року). Полтава: Центр прогресивної освіти «Генезум», 2020. – 519 c.

10. Щур – символ багатства, доброчесності і практичності // https: // naurok.com.ua / publ / 173751

11. Зустріч із Остапом Вишнею. Урок-інтерв’ю. 10 клас. // https: // naurok.com.ua / publ / 173753

12. Народознавчі мотиви у творах І.П. Котляревського // https: // naurok.com.ua / publ / 173757

13. Відродження народних обрядів та оберегів // Кизименко О.М., Кодацька С.В. – Харків: Самвидав, 2020. – 315 с.

14. Вимоги до професійного становлення вчителя у педагогічній концепції Якова Чепіги // Національна школа Якова Чепіги (до 145-річчя з дня народження (30 квітня 2020 року). Інтернет-конференція. https://docs.google.com/document/d/16MeYMgiPL8413UPt8QzGFlcvCnV2swWVNkSWDHOEbxM/edit

15. Аксіологічний та акмеологічний підхід: формування предметних компетентностей на уроках української мови та літератури // Особливості викладання української та іноземної мови в школі: теорія і практика: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Херсон, Україна, 28 квітня 2020 року). Херсон : Центр прогресивної освіти «Генезум», 2020. – 252 c.

16. Уроки позакласного читання в системі шкільної літературної освіти як шлях формування загальнокультурної компетенції інноваційної особистості // Практика роботи сучасного вчителя: інноваційні розробки та традиційні методики: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Вінниця, Україна, 05 травня 2020 року). Вінниця : Центр прогресивної освіти «Генезум», 2020. – 511 c.

17. Практика впровадження національно-патріотичного виховання учнів // І Міжнародна науково-практична конференція «Шляхи удосконалення професійних компетентностей фахівців в умовах сьогодення (м. Київ, 28-29 травня 2020 року).

18. Профілактика емоційного вигорання педагогічних працівників // Х Всеукраїнська науково-практична конференція «Педагогіка здоров’я» (м. Харків, 23-24 квітня 2020 року).

 

1. Байка «Ведмежий суд» Є. Гребінки – осуд несправедливого чиновницького суду. 9 клас // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2020. – № 16-18.

2. Впровадження методу проєктів на уроках української літератури // Обрії педагогічних знань: теорія, новації, практика: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Миколаїв, Україна, 09 червня 2020 року). Миколаїв : Центр прогресивної освіти «Генезум», 2020. – 265 c.

3. Українське декоративне мистецтво. Форма та орнаментація предметів побуту // https://vseosvita.ua publ EW377287

4. Народна іграшка – пам'ять нації. Виготовлення народної іграшки за мотивами керамічних іграшок Марії Приймаченко та Ольги Бердник // https://vseosvita.ua publ / UA642433

5. Технологія навчання. Педагогіка співробітництва. Особистісно орієнтоване навчання // https://vseosvita.ua publ / MR183062

6. Основні завдання аксіологічного педагогічного процесу // https://vseosvita.ua publ / IQ358410

7. Основні зміни у новій редакції Українського правопису // https://vseosvita.ua / publ / VI734763

8. Народознавчі мотиви у творах І.П. Котляревського // https://vseosvita.ua / publ / JZ900055

9. Спадщина В. Сухомлинського в системі формування самоосвіти педагогів // ХХVІІ Всеукраїнські педагогічні інтернет-читання «Василь Сухомлинський у діалозі із сучасністю. Ідеї Василя Сухомлинського крізь призму сучасних освітніх практик: набутий досвід і перспективи».

10. Нестандартні уроки української літератури // Кизименко О.М. – Харків: Самвидав, 2020. – 328 с. 

11. Дослідження роману «Маруся» В. Шкляра // https://vseosvita.ua / publ / AV278209

12. Відродження українських оберегів. Cоняшник – символ пам’яті захисників України // https://vseosvita.ua / publ / LB197103

13. Історичний роман «Диво» П. Загребельного // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2020. – № 34.

14. Відродження народних звичаїв і традицій – невід’ємна частина національно-патріотичного виховання учнів // Виховні аспекти у роботі класного керівника: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Чернівці, Україна, 16 лютого 2021 року). Чернівці : Центр прогресивної освіти «Генезум», 2021. – 86 c.

 

2

Результативність участі у професійних конкурсах.

Всеукраїнський конкурс педагогічної майстерності «Панорама творчих уроків – 2016», І місце.

Конкурс «Освітній оскар», лауреат.

Учитель року, учасник.

Всеукраїнський конкурс педагогічної майстерності «Панорама творчих уроків – 2017», лауреат.

Учасник конкурсу «Народний спікер» (2017, 2018).

Global Teacher Prize Ukraine, учасник

 

ІV Всеукраїнський конкурс «Педагог-новатор», ІІІ місце (номінація «Зорепад педагогічної майстерності»)

Фестиваль «добрих практик» освітян Харківщини «Майстри педагогічної справи презентують», ІІІ місце

 

Учитель року, лауреат (ІІІ місце).

VІІІ Всеукраїнський конкурс «Творчий вчитель – обдарований учень», лауреат

 (2020)

Конкурс для вчителів «Teacher innovation cup», учасник

Конкурс проєкту «Всеосвіта» «Методичне літо», призер

3

Результативність підготовки учнів до конкурсів, турнірів, олімпіад. 

ІІІ місце у районному етапі фестивалю Ораторського мистецтва,

І місце у районному етапі МАН

 

 

 

ІІ місце у районному етапі олімпіади з української мови та літератури.

ІІ місце у районному етапі конкурсу ім. П. Яцика.

ІІІ місце у районному етапі конкурсу ім. Т.Г. Шевченка.

І місце у районному і міському конкурсі «Присвята рідному місту».

ІІ місце у районному етапі МАН.

ІІ місце у районному етапі конкурсу «Об’єднаймося ж, брати мої!» (номінація «Література»).

4

Результативність участі в обласних виставках-ярмарках педагогічних ідей.

 

 

 

 

 

5

Результативність участі в педагогічних заходах  (районного, міського, обласного рівнів)

 Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Іван Багряний – публіцист» (КВНЗ «ХАНО»)

Всеукраїнський науково-методичний семінар «Ефективні методи організації навчального процесу для засвоєння дисциплін гуманітарного циклу в технічних ВНЗ» (ХНАДУ)

Вузівська науково-теоретична конференції для студентів, аспірантів, учителів шкіл, викладачів «Соціально-психологічні засади розвитку особистості в освітньому процесі» (ХНПУ)

Вузівська науково-теоретична конференція для студентів, аспірантів, учителів шкіл «Моделі життєтворчості у сучасних соціокультурних контекстах» (ХНПУ)

Всеукраїнська науково-практична конференція «Г.Ф. Квітка-Основяненко. Батько української прози» (КВНЗ «ХАНО»)

Proceedings of the VIII International Scientific and Practical Conference Social and Economic Aspects of Education in Modern Society Vol.2, December 20,
Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні тенденції розвитку інформаційно-комунікаційних технологій в освіті». Україна, Івано-Франківськ.

Всеукраїнська науково-практична конференція, присвячена 205-річчю від дня народження Великого Кобзаря.

Вузівська науково-теоретична конференція «Соціально-психологічні засади розвитку особистості в освітньому процесі» (ХНПУ)

Всеукраїнська науково-практична конференція «Сучасна парадигма якості освіти: ідеї та моделі реалізації».

Всеукраїнська науково-практична конференція «І.П. Котляревський – зачинатель нової епохи української літератури» (КВНЗ «ХАНО»)

Студентська науково-практична конференція «Інновації в управлінні закладами освіти: теорія та практика» (ХНПУ)

Міжнародної науково-практична конференція «Традиційні та інноваційні підходи у сфері сучасних педагогічних досліджень» (м. Київ, центр прогресивної освіти «Генезум»)

Всеукраїнська науково-практична конференція «Методика викладання української мови в сучасній школі» (м. Харків, центр прогресивної освіти «Генезум»)

Всеукраїнська науково-практична конференція «Досвід роботи сучасного вчителя: практичні розробки та теоретичні надбання» (м. Полтава, центр прогресивної освіти «Генезум»)

Інтернет-конференція «Національна школа Якова Чепіги» (до 145-річчя з дня народження (30 квітня 2020 року).

Всеукраїнська науково-практична конференція «Особливості викладання української та іноземної мови в школі: теорія і практика» (м. Херсон, центр прогресивної освіти «Генезум»)

Х Всеукраїнська науково-практична конференція «Педагогіка здоров’я» (м. Харків)

Всеукраїнська науково-практична конференція «Практика роботи сучасного вчителя: інноваційні розробки та традиційні методики» (м. Вінниця, центр прогресивної освіти «Генезум»)

І Міжнародна науково-практична конференція «Шляхи удосконалення професійних компетентностей фахівців в умовах сьогодення (м. Київ, 28-29 травня 2020 року).

Круглий стіл «Цифрова літературна година».

VI Міжнародна науково-практична конференція «Дистанційне навчання: старт із сьогодення в майбутнє».

Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми неперервної освіти в інформаційному суспільстві».

Всеукраїнська науково-практична конференція «Обрії педагогічних знань: теорія, новації, практика» (м. Миколаїв, центр прогресивної освіти «Генезум»)

ХХVІІ Всеукраїнські педагогічні інтернет-читання «Василь Сухомлинський у діалозі із сучасністю. Ідеї Василя Сухомлинського крізь призму сучасних освітніх практик: набутий досвід і перспективи».

Всеукраїнська науково-практична конференція «Виховні аспекти у роботі класного керівника» (м. Чернівці, центр прогресивної освіти «Генезум»)

 

6

Впровадження інноваційних технологій

 

 

 

 

Майстер-клас «Створення та ведення вчителями української мови та літератури освітнього блогу» (для студентів ХГПА)

7

Теми самоосвітньої діяльності

Використання елементів народознавства на уроках української мови та літератури, позакласних заходах

Нестандартні уроки української літератури

Нестандартні уроки української літератури

Нестандартні уроки української літератури

Нестандартні уроки української літератури

8

Власні методичні розробки, авторські програми, тощо

Національно-патріотичне виховання на основі особистісно орієнтованого підходу

 

 

Відродження народних обрядів та оберегів

Нестандартні уроки української літератури

9

Результативність проходження учнями ДПА,  ЗНО

 

 

 

 

 

10

Наявність сайту (блогу).  Адреса

http://oksanakuzumenko.blogspot.com/

http://oksanakuzumenko.blogspot.com/

http://oksanakuzumenko.blogspot.com/

http://oksanakuzumenko.blogspot.com/

http://oksanakuzumenko.blogspot.com/

11

Нагороди (подяки, грамоти). Назви установ, які нагороджували

Грамота за підготовку переможця І (районного) етапу фестивалю ораторського мистецтва (Управління освіти Московського району)

Грамота за підготовку переможця І (районного) етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН

Диплом за І місце в конкурсі «Панорама творчих уроків – 2016» (видавництво «Шкільний світ»)

Грамота за участь у конкурсі «Освітній Оскар – 2016» (видавництво «Шкільний світ»)

Подяка за участь у конкурсі «Учитель-2018» (Управління освіти Московського району)

Грамота за участь в конкурсі «Панорама творчих уроків – 2017» (видавництво «Шкільний світ»)

 

Диплом учасника конкурсу «Фантастична п’ятірка» (освітній проєкт «На Урок»)

Сертифікат за ІІІ місце (номінація «Зорепад педагогічної майстерності») у ІV Всеукраїнському конкурсі «Педагог-новатор» (освітній сайт «Шкільний портал»)

Диплом, ІІІ місце (Фестиваль «добрих практик» освітян Харківщини «Майстри педагогічної справи презентують») (КВНЗ «ХАНО»)

Сертифікат VІІІ Всеукраїнського конкурсу «Творчий вчитель – обдарований учень» (Інститут обдарованої дитини НАПН України)

 

 

Грамота за ІІІ місце у конкурсі «Учитель року-2021» (Управління освіти Московського району)

 

Грамота за участь в акції «Методичне літо» (освітній проєкт «Всеосвіта»)

Грамота за підготовку переможця (районного і міського етапу) конкурсу «Присвята рідному місту» (Управління освіти Московського району).

Грамота за підготовку переможця конкурсу «Об’єднаймося ж, брати мої!» (номінація «Література»).

12

Інше

 

 

 

 

 

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар