Друковані роботи заступника директора з НВР, учителя української мови та літератури КЗ "ХЛ № 142" Кизименко О.М.
2. «Народознавчі аспекти у творах Є.Гребінки та Л. Глібова» (2012); Вісник КВНЗ “ХАНО”: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 185-річчю від дня народження Леоніда Глібова та 200 років від дня народження Євгена Гребінки (м. Харків. 22 лютого 2012 року) / За заг. ред. канд. пед. наук Л.Д. Покроєвої. – Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2012. – С. 172-176.
3. «Чарівний світ петриківського розпису» (виховний захід) // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2013. – № 32. – С. 24-27.
4. «Одного разу на Івана Купала…» (народознавче свято) // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2013. – № 15. – С. 29-31.
5. «Ой сплету я віночок» (народознавчий захід) // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2013. – № 33. – С. 37-39.
6. «Хліб – це життя» (виховний захід) // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2013. – № 11. – С. 29-23.
7. «Якщо ви не бачили Карпати, то ви не бачили України…» // Вивчаємо українську мову та літературу. Позакласна робота. – 2014. – № 3.
8. Андріївські вечорниці по-сучасному // Вивчаємо українську мову та літературу. Позакласна робота. – 2014. – № 11.
9. Давні обереги українців // Вивчаємо українську мову та літературу. Позакласна робота. – 2014. – № 12.
10. «Елементи народознавства у творах Т.Г. Шевченка» (урок-дослідження позакласного читання у 8 класі) // Джерело педагогічних інновацій. Спадщина Т.Г. Шевченка у навчально-виховному процесі сучасної школи: науково-методичний журнал. Випуск № 1 (5). – Харків: ХАНО, 2014.
11. «Кайдашева сім’я» І. Нечуя-Левицього – енциклопедія з народознавства // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2015. – № 1-2.
12. Острів Хортиця – одне із семи чудес України // Вивчаємо українську мову та літературу. Позакласна робота. – 2015. – № 1. – С. 4-10.
13. Усім нам знайомий Шевченко. Літературний брейн-ринг. 9 клас. // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2015. – № 6.
14. Народознавчий проект «Ткацтво – найдавніше ремесло українців» // Вивчаємо українську мову та літературу. Позакласна робота № 7(19). – 2015. – № 7. – С. 27-31.
15. «Народна лялька-Масляна – весняний оберіг українців» // Вивчаємо українську мову та літературу. Позакласна робота. – 2015. – № 3. – С. 13-17.
16. «Оберіг народний – захист і любов» (творчий проект) // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2015. – № 18.
17. Дослідження драми «Безталанна» І. Карпенка-Карого (Інтернет-конференція КВНЗ «ХАНО») (2015).
18. «Коляд, Коляд, Коляда… У віконце загляда…» // Вивчаємо українську мову та літературу. Позакласна робота. – 2016. – № 1. – С. 4-7.
19. Майбутнє української витинанки (Інтегрований виховний захід ) // Вивчаємо українську мову та літературу. Позакласна робота. – 2016. – № 1. – С. 8-13.
20. Народознавчі аспекти у творах Є. Гребінки та Л. Глібова. Урок-дослідження з позакласного читання. 8 клас. // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2016. – № 4.
21. Дослідження драми «Безталанна» І. Карпенка-Карого. Урок-дослідження позакласного читання // КНИЖКОВИЙ ДОДАТОК. Нестандартні уроки української мови і літератури – Х.: Вид. група «Основа», 2016. – 173 с. – (Б-ка журн. «Вивчаємо українську мову та літературу»; Вип. 1.
22. Національно-патріотичне виховання учнів на основі особистісно орієнтованого підходу / О.М. Кизименко. – Харків: Майдан, 2016. – 196 с.
23. Закликання весни. Свято Явдохи. // Вивчаємо українську мову та літературу. Позакласна робота. – 2016. – № 4.
24. Зелені свята. Трійця. // Вивчаємо українську мову та літературу. Позакласна робота. – 2016. – № 5. // Біологія. – 2016. – № 18.
25. Уманське диво – Софіївка. Віртуальна подорож (проект). // Вивчаємо українську мову та літературу. Позакласна робота. – 2016. – № 6.
26. Хортиця – одне із семи чудес України. // Шкільний світ. – 2016. – № 12.
27. Козацькі розваги: конкурсна програма для учнів 6–7-х кл. // Шкільний світ. – 2016. – № 12.
28. Іван Франко «Украдене щастя». Урок-дослідження. 10 клас. // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2016. – № 28-29.
29. Дослідження роману «Тигролови» І. Багряного (Інтернет-конференція КВНЗ «ХАНО») (2016).
30. Підкова – щастя, створене власноруч. // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2016. – № 34-36.
31. Відродження українських оберегів. Півень – наш оберіг, птах, що приносить щастя. // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2017. – № 4-5.
32. Перла розсипаного намиста… Виховний захід. // Вивчаємо українську мову та літературу. Позакласна робота. – 2017. – № 13-14.
33. Мамина хустка – оберіг родини. Народознавчий захід. // Вивчаємо українську мову та літературу. Позакласна робота. – 2017. – № 25-26.
34. Стежками Григорія Сковороди (до 295-річчя від дня народження) // Вивчаємо українську мову та літературу. Позакласна робота. – 2017. – № 12.
35. Андріївські вечорниці по-сучасному: фольклорне свято. // Шкільний світ. – 2017. – № 21. – С. 15-18.
36. Відродження українських оберегів. Собака – друг людини. // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2018. – № 2.
53. Віртуальні подорожі Україною: збірник сценаріїв і виховних заходів національно-патріотичного виховання // Шкільний світ. – 2017. – № 24. – С. 2-
54. «За двома зайцями» М. Старицького – перлина українського театру. Урок-дослідження. 10 клас. // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2018. – № 10.
55. Національно-патріотичне виховання учнів на основі особистісно орієнтованого підходу // Соціально-психологічні засади розвитку особистості в освітньому процесі: матеріали доповідей вузівської науково-теоретичної конференції для студентів, аспірантів, учителів шкіл, викладачів, 24-25 квітня 2018 р. - Х.: ХНПУ, 2018.
56. Відродження українських оберегів. Глечик - символ повного життя // https: // naurok.com.ua / publ / 31608
57. Веб-квест у 11 класі "Олесь Гончар - геніальний майстер слова (до 100-річчя від дня народження) // https: // naurok.com.ua / publ / 31610
58. Повість "У неділю рано зілля копала..." О. Кобилянської - незрівнянна епопея кохання. Урок-дослідження у 10 класі. // https: // naurok.com.ua / publ / 31611
59. Нестандартні уроки української літератури // Українська мова та література. – 2018. – № 11-12. – С. 61-89.
60. «Коляд, Коляд, Коляда… У віконце загляда…» // Шкільний світ. – 2018. – № 13.
61. «Шпага Славка Беркути» Ніни Бічуї – повість про школу й проблеми дорослішання. Урок-дослідження. 8 клас. // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2018. – № 27.
62. «Інститутка» Марка Вовчка – перша українська реалістична повість. Урок-дослідження. 9 клас. // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2018. – № 30.
63. Роман «Марія» У. Самчука — перший твір про голодомор 1932–1933 років. 11 клас. // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2018. – № 33.
64. Відродження українських оберегів. Свиня – символ плодючості й статків. // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2018. – № 36.
65. Нестандартні уроки української літератури // Моделі життєтворчості у сучасних соціокультурних контекстах: матеріали доповідей вузівської науково-теоретичної конференції для студентів, аспірантів, учителів шкіл, викладачів, 11-12 грудня 2018 р. – Х.: ХНПУ, 2018.
68. «Місце для дракона» Ю. Винничука — повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони». Урок-дослідження. 8 клас. // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2019. – № 1.
70. Лялька-Масляна – оберіг наших душ // Шкільний світ. – 2019. – № 3. – С. 32-37.
71. Фольклорні джерела ранньої поетичної творчості Т.Г. Шевченка // Світова велич генія Т.Г. Шевченка: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 205-річчю від дня народження Великого Кобзаря, 14 березня 2019 р. / Харків. нац. аграр. ун-т ім. В.В. Докучаєва. – Харків: ФОП Бровін О.В., 2019. – С. 48-51.
83. 14 жовтня – День українського козацтва // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2019. – № 29.
127. Освітній блог – помічник у роботі з обдарованими дітьми // ІІІ Міжнародна науково-практична онлайн-конференція «Обдаровані діти – скарб нації», 18-21 серпня 2022 року.
128. Впровадження в освітній процес національно-патріотичного виховання учнів за допомогою інноваційних освітніх технологій // ІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Шляхи удосконалення професійних компетентностей фахівців в умовах сьогодення, 25-26 серпня 2022 року.
130. Учитель – не просто професія… // Всеукраїнська науково-практична онлайн- конференція з міжнародною участю «Лише той Учитель, хто живе так, як навчає», присвячена Всесвітньому Дню філософії, 17 листопада 2022 року.
131. Помічники національно-патріотичного виховання в умовах змішаного та дистанційного навчання – блог, ютуб, соціальні мережі // Науково-практична конференція «Новий науково-освітній простір з огляду підвищення якості підготовки фахівців у закладах вищої та фахової передвищої освіти», 24 листопада 2022 року.
132. Емоційне вигорання педагогічних працівників // Міжнародна дистанційна екологічна науково-практична конференція «Екологія. Здоровʼя людини. Проблеми та перспективи людства, 1 грудня 2022 року.
133. Уроки позакласного читання (5-11 клас) // https://vseosvita.ua/ publ/ HY806512
134. Досвід впровадження в освітній процес національно-патріотичного виховання учнів за допомогою інноваційних освітніх технологій // КВНЗ «ХАНО
135. Відродження народних звичаїв і традицій за допомогою інноваційних технологій // Науково-методична інтернет-конференція «Викладання гуманітарних та українознавчих дисциплін засобами дистанційного навчання: теорія і практика закладів вищої освіти», 24 листопада 2022 року.
136. Впровадження інноваційних технологій у закладі освіти // Всеукраїнська науково-практична конференція «Використання технологій менеджменту якості в управлінні закладами освіти», 24 листопада 2022 року.
137. Розвиток та трансформація освітнього середовища в контексті викликів сьогодення // ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Інноваційні практики наукової освіти», 15-17 грудня 2022 року.
139. Створення якісного безпечного україномовного контенту за допомогою блогів, ютуб-каналів, телеграм-каналів, соціальних мереж // ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Безпека дітей в Інтернеті: попередження, освіта, взаємодія», 6-10 лютого 2023 року.
140. Блоги, ютуб-канали, телеграм-канали, соціальні мережі – сучасні ефективні помічники педагогів // https://Урок. ОСВІТА.UA/ publ/ №14766
141. Помічники національно-патріотичного виховання в умовах змішаного та дистанційного навчання – блог, ютуб, соціальні мережі // Науково-практична конференція «Новий науково-освітній простір з огляду підвищення якості підготовки фахівців у закладах вищої та фахової передвищої освіти», 16 березня 2023 року.
142. Застосування елементів STEM-освіти на уроках української літератури під час дистанційного навчання //Круглий стіл «STEM-освіта: від теорії до практики», 24 березня 2023 року.
143. Сучасні ефективні помічники національно-патріотичного виховання дітей та молоді у цифровому просторі // Методологічний семінар «Національно-патріотичне виховання дітей та молоді в умовах воєнного стану та повоєнного відновлення України: стратегії і завдання», 6 квітня 2023 року.
144. Використання елементів STEM-освіти на уроках української літератури // І Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Актуальні аспекти розвитку STEM-освіти в умовах євроінтеграції», 21 квітня 2023 року.
145. Роль українознавства у впровадженні національно-патріотичного виховання в освітній простір України в умовах війни // Міжнародна науково-практична конференціія «Розвиток українознавства в умовах повномасштабної російсько-української війни: від захисту культурної спадщини України до консолідації українців і світового українства» (26.10.2023 р., м. Київ, НДІУ).
146. Формування інформаційного простору України: ведення освітнього блогу // Всеукраїнська науково-практична конференція «Сучасні тенденції в українській гуманітаристиці», 30.11.2023 р., м. Харків.
147. Створення якісного безпечного україномовного контенту // VІ всеукраїнська науково-практична конференція «Безпека і здоровʼя учасників освітнього процесу в умовах сьогодення», м. Суми, 16.11.2023.
148. Сучасні помічники національно-патріотичного виховання // Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Проблеми утвердження в учнівської та студентської молоді української національної та громадянської ідентичності», м. Київ, 01.12.2023.
149. Використання елементів STEM-освіти для формування ключових компетентностей мовної особистості здобувачів освіти // ІV Всеукраїнська науково-практична конференція «Мова й література у вимірах сьогодення: мовознавчий та лінгвістичний аспекти» (до Міжнародного дня рідної мови) 21 – 22 лютого 2024 року.
150. Опис досвіду «Педагогічні ідеї подолання освітніх втрат і розривів на уроках української мови та літератури під час дистанційного навчання» // https://vseosvita.ua/ publ/СЕ426565.
Немає коментарів:
Дописати коментар